PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

TOM ODELL - I KNOW



Przyznam szczerze, że ta sesja nie należała do najfajniejszych.  Było strasznie zimno. Zdjęcia robiłam wczoraj, więc możecie wyobrazić sobie jak było na dworze. Robienie zdjęć w taką pore roku nigdy nie jest pewne, ponieważ pogoda może się zmienić w każej chwili. Zdjęcia raczej "wyszły". Podobają mi się. Dla bloga warto się poświęcić. Jeżeli robimy to co chcemy robić, najważniejsze jest, żeby to wyszło.
W stylizacji połączyłam skórzaną kurtkę, spódniczke i luźny top/bluzkę na ramiączkach, buty mogliście już zauważyć na innych postach, bardzo często je zakładam, są mega wygodne. Dodałam również kabretki, które w ostatnim czasie są hitem przede wszystkim z połączeniem jeansów oversize z dziurami. Jako dodatki posłużył mi mój ulubiony choker i zegarek, który widać tylko na jednym ze zdjęć.


Komentarze

Popularne posty

INSTAGRAM

FACEBOOK

SNAPCHAT

SNAPCHAT
Follow @weronikastepnik on Snapchat