PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

MARCH



Nad założeniem bloga zastanawiałam się rok i absolutnie nie żałuje tej decyzji. Zdjecia opublikowane w pierwszym poście, nie był wcale do tego przeznaczone, pare z nich miało trafić na Instagrama. Potrzebowałam odpowiedniej chwili, w której będe gotowa do wstawienia tych kilku ujęć i napisania paru zdań. I oto jest, mój blog. Nigdy z niczego nie miałam takiej satysfakcji, jak z tego. Gdy pisze posta cały dzień chodze uśmiechnięta, jakby był to mój życiowy cel. Mimo krótkiego czasu mojego blogowania, sił mi nie brak. Jestem gotowa na wyzwania. Mam w planach zrobić jeszcze kilka wpisów o rzeczach, które mnie inspirują. Na moim Tumblr (link) znajdziecie wszystkie pomysły, które mi się podobają. Pozdrawiam ;)










Bluza- FOREVER 21
Koszula- SinSay
Jeans- PULL&BEAR
Buty- ADIDAS
Okulary- SinSay


Komentarze

Popularne posty

INSTAGRAM

FACEBOOK

SNAPCHAT

SNAPCHAT
Follow @weronikastepnik on Snapchat