PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

TUMBLR INSPIRATIONS


 W dzisiejszym wpisie mam wam do przedstawienia kilka inspiracji z Tumblra. Podziele się zdjęciami, które według mnie są zjawiskowe.. Faktem jest to, że nie każdy się tak ubierze, ponieważ może to nie być wasz styl, możecie się czuć w tym nie wygodnie, bądź może wam to się po prostu nie podobać, ale myśle że warto zobaczyć co dla was przygotowałam. Jeżeli jednak trafiłam w wasz gust, sprawdźcie mojego Tumblra (link) tak jest wiele takich zdjęć ;)


























 W kwestii makijażu, również moge was zrozumieć, że nie każdy zaczerpnie z tego jakieś inspiracje. Warto być szalonym, warto w życiu robić to na co mamy ochotę, bez względu kto co o tym myśli. Te makijaże są inne, ale wyróżnia to np. te dziewczyny, które nie boją sie zdania innych, lecz robia to co kochają, co ich wyróżnia.

























Komentarze

Popularne posty

INSTAGRAM

FACEBOOK

SNAPCHAT

SNAPCHAT
Follow @weronikastepnik on Snapchat