PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

NOWOŚCI KOSMETYCZNE

Jak może wiecie do jutra trwa promocja w Rossmannie -49% (-55% gdy mamy aplikację Rossmann) na wszystkie kosmetyki do makijażu. Po mimo wielkich kolejek do kas i ludzi przepychających się do szaf kosmetycznych udało mi się cos zakupić. Postanowiłam więc, że przedstawie wam kosmetyki, które ja kupiłami i wyraże o nich swoją opinie ;)



1. Bourjois Paris 123 Perfect Foundation podkład, który posiada trzy pigmenty korygujące cerę, dopasowywuje się do skóry i zapewnia jej nieskazitelny wygląd do 16h. Nawilża do 24h.- to obiecuje nam producent. Zastanawiałam się nad tym podkładem lub Healthy Mix, wybrałam ten, ponieważ wydawał mi sie lepszy dla mojej skóry trądzikowej. Mam numerek 51 czyli najjaśniejszy. Podkład według mnie jest dobry jak na kosmetyki z drogerii, ale nie powiedziałabym, że wytrzymuje do 16h lub nawilża do 24h.



2. Lovely Nude Eye Pencil, cielista kredka do oczu. Kupiłam ją, chociaż do tej pory nie używałam kredek tego typu. Jak na cene, jakość bardzo fajna. Zawsze marka Wibo mnie zaskakiwała, ponieważ od tej firmy fajne są kosmetyki za niewielką cene.



3. Maybelline Lash Sensational tusz do rzęs, który naprawde jest fajny. Wydłuża rzęsy i je pogrubia. Ja po paru dniach stosowania mogę powiedzieć, że nareszcie znalazłam tusz, którym nie łatwo ubrudzić powieke podczas malowania, a mi się to zdaża często.



4. Miss Sporty Fabulous Eyes, również fajna tania firma kosmetyczna. Ten cień w kredce postanowiłam kupić, ponieważ bardzo mi się podoba kolor. Stosowałam go raz, nic nadzwyczajnego. Normalny cień w kredce. Mam numer 180 Gold Almond.



5. Wibo Smooth'n Wear wybrałam nr 5 ten jaśniejszy. Bardzo ładny róż, który ma cudowny odcień. Wybrałam go, ponieważ mój poprzedni róż sie rozsypał i nic z niego nie zostało. Z tego jestem zadowolona.



6. Lovely Natural Beauty Blusher, również róż (numer 05), który niestety mnie zawiódł, może odcień jest za jasny. Niestety nie okazał się dobry, nawet wielka ilość nie daje dobrego efektu.



7. Lovely Classic Nude Make Up Kit, paletka, która znajduje się w Rossmannie, ale dostałam ją na urodziny. Kocham takie odcienie w paletkach.



8. Wibo Forever Top Coat do ust i ja używam go nie tylko do ust. Fajnie się robi efekt mokrego oka korzystając z tego produktu. Podoba mi się i jestem zdecydowanie na tak!



9. Miss Sporty So Matte, czyli puder matujący. Znalazł się u mnie, ponieważ postanowiłam przetestować na mojej skórze pudry prasowane, do tej pory stosowałam ryżowe. Maluje sie nim praktycznie codzień i nie jestem zawiedziona.



10. Lovely Magic Pen kolektor tak naprawde miałam kupić coś innego, ale niestety nic innego nie przyciągneło mojej uwagi. Wziełam najjaśniejszy, ponieważ pomyślałam, że będzie się utleniał, ale nie robi tego aż tak bardzo.



11. Golden Rose Liquid Matte Lipstick uwielbiam te pomadki, są świetne. Dobrze matują i nie wysuszają ust, co u mnie często się zdaża. Posiadam nr 17 i 12. Tej firmy nie znajdziecie w Rossmannie.



12 .Max Factor Masterpiece Nude Palette (03 Rose Nudes) tą paletkę dostałam na urodziny i od razu spodobały mi się cienie, które się w niej zajdują. Super jest to, że kolory są poukładane od najjaśniejszego, nie wszędzie to się zdaża. Jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować, ale odcienie są boskie ;)



13. Blend It! Sponge gąbka do makijażu, po recenzji Red Lipstic Monster postanowiłam ją zakupić. Jest bardzo fajna, do mojej poprzedniej nieporównywalna. Ewa bardzo ją wychwalała i mówiłą, że nieraz częściej sięga po nią niż po prawdziwego BeautyBlender'a. Kupiłam ją na MintiShop'ie, wysyłka bardzo szybka, teraz znajdziecie ten produkt w promocji. Tutaj macie LINK.



I to już wszystkie moje nowości kosmetyczne. Piszcie w komentarzach co wy kupiliście na promocjach w Rossmannie i swoje opinie. Wpadajcie na mojego Snapchat'a i Instagrama @weronikastepnik. Pozdrawiam ;)

Komentarze

Popularne posty

INSTAGRAM

FACEBOOK

SNAPCHAT

SNAPCHAT
Follow @weronikastepnik on Snapchat