PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

HOLIDAY


Jestem zawiedziona z mojej ostatniej aktywności na blogu. Mogłabym powiedzieć, że nie mam czasu- bo z jednej strony to prawda, ale nie chodzi o wymówkę. Blog jest moją pasją i zawsze znajde moment, na to żeby zrobić posta i tak bedzie dopóki będe miała możliwości. Nic nie jest łatwe, na wszystko trzeba sobie "zapracować", własnymi rękoma. I chociaż mam dopiero 16 lat, to można powiedzieć, że coś o tym wiem ;) Czas jest, tylko trzeba umieć dobrze nim zarządzać. Możemy zaplanować dzień od A do Z lub podejmować wszystkie decyzje spontanicznie, nie patrzeć na godzinę. Ja jestem raczej zwolenniczką drugiej opcji,  nie patrze na plany, ponieważ one lubią się psuć.  Wakacje to czas odpoczynku, ale u mnie wręcz przeciwnie, w wakacje najwiecej się dzieje.


Komentarze

Popularne posty

INSTAGRAM

FACEBOOK

SNAPCHAT

SNAPCHAT
Follow @weronikastepnik on Snapchat