PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

HAVE A NICE DAY


Dziś przedstawiam Wam look, kóry można wykorzystać na dwie różne okazje. Wystarczy zmienić tylko buty, a stylizacja z eleganckiej staje się sportową. Ten outfit może być również propozycją na rozpoczęcie roku szkolego. Po mimo tego, że to już ostatni weekend wakacji ja tego nie odczuwam. Chwytam każdą chwilę spędzona z moją rodziną jeszcze w komplecie. Chciałabym, żeby takie momenty trwały wiecznie i nigdy się nie kończyły. Okres tej dwumiesięcznych przerwy bardzo szybko mi minął. Podsumowując, w te wakacje nigdzie nie byłam, spędziłam ten czas w domu i szczerze mówiąc jeszcze nigdy nie miałam takich wakacji, a co najważniejsze tak chciałam i.. nie żałuję. Można byłoby powiedzieć, że to nudne wakacje, ale dzięki temu mam nowe plany co do następnych. 

Komentarze

Popularne posty

INSTAGRAM

FACEBOOK

SNAPCHAT

SNAPCHAT
Follow @weronikastepnik on Snapchat