PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

AUTUMN LOOK

Jesień lubie za to że wreszcie moge otulić się w ciepły, długi  sweter i założyć piękne botki. Dzisiaj przedstawiam wam połączenie idealne na tą porę roku. Pepitka i krata to must have w tym sezonie, ja wybrałam spodnie w ten wzór. Botki, w których się zakochałam i gdybym miała możliwości, chodziłabym w nich wszędzie- są mega wygodne. Niestety mój portfel ubolewa na tym, że tak szybko poddaję się zauroczeniu i gdy jakaś rzecz mi się spodoba po prostu muszę ją mieć. Myśle, że każda kobieta tak ma ;)
Teraz parę słów o mojej codzienności.. W ostatnim czasie jestem tak mało aktywna na blogu, ponieważ mam inne obowiązki, takie jak szkoła. Teraz gdy już wszytko u mnie się ułożyło i nie jestem w ciągłym biegu, mogę zająć się sprawami związanym z byciem online.
Całuję Weronika ;*


Komentarze

  1. Fajnie, że założyłaś czerwone botki :) Nadają charakteru całej stylizacji !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

INSTAGRAM

FACEBOOK

SNAPCHAT

SNAPCHAT
Follow @weronikastepnik on Snapchat