PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

SENSUALITY



Jesień to czas na przemyślenia, na przeżycie wspaniałych chwil i zastanowieniu się co chcemy dalej robić. To czas, w którym wszystko staję się zagadką. Dzięki temu zdałam sobie sprawę, że blog to moje życie- autentycznie. Nie wpływa na mnie to ile osób to czyta, chociaż naturalnie chciałabym żeby ta liczba powiększała się jeszcze bardziej. Jest mi niezmiernie miło jak widzę, że Wam się to podoba i chcecie, abym to robiła cały czas. Ostatnio zdałam sobie sprawę jak wiele zależy od tego jakimi ludźmi się otaczamy. Ja aktualnie spędzam najlepsze chwile jakie dotychczas mogły mnie spotkać. Mam jeszcze wiele marzeń do spełnienia i planów do zrealizowania. Warto mieć w życiu okeślony cel i dążyć do niego po mimo upadków i kłód podkładanych nam pod nogi.

Stylizacja typowo jesienna, według wygody i gustu można założyć botki, jednak ja ostatnio wybieram płaskie obuwie ze względu na szkołę. Na dworze coraz chłodniej i to już czas zaopatrzeć się w coś cieplejszego, odwołuje do ostatniego posta, w którym przedstawiam jakie okrycie wierzchnie wybrac na zimę. Mam nadzieję, że zdjęcia jak i outfit podobają Wam się
Całuję Weronika.

Komentarze

Popularne posty

INSTAGRAM

FACEBOOK

SNAPCHAT

SNAPCHAT
Follow @weronikastepnik on Snapchat