PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

HAPPY NEW YEAR



Czasem nie wszystko dzieję się po naszej myśli. Pewnie mnie rozumiesz i wiesz o co mi chodzi. Nie raz mamy zaplanowane rzeczy na cały tydzień i oczywiście w ostatniej chwilii stanie się coś co zmieni wszystko. Mogę się założyć, że chociaż raz Ci się to zdarzyło. Dlatego co raz bardziej ucze się spontaniczności, bo spontaniczne decyzje są najlepsze!
Ja aktualnie leże w łóżku chora, a z racji tego, że troszkę zatęskniłam za pisaniem, postanowiłam stowrzyć nowego posta. Można powiedziec, że zdjęcia zostały zrobione przypadkowo, a że kilka mi się spodobało i nie miałam czego tutaj załączyć, połączyłam te dwie okoliczności i powstał post. Oczywiście miałam zaplanowane sesje, ale rzeczywistość musiała je zmienić. Chciałabym skończyć (jeszcze obecny) 2017 rok z postem w ostatnim miesiącu. Postanowień w nowym roku nie mam. Dla mnie jest to bezsensu, powiniśmy się zmieniać, nie przez nową liczbe w kalendarzu. Uważam, że człowiek, który chce postawić sobie jakiś cel, do ktorego chce dążyć w najbliższym czasie, nie patrzy czy nastąpi nowy rok. Chciałabym tylko poprawić swoją obecność na blogu, ale to nie jest zależne od  2018 roku. Myśle o tym odkąd moja obecność spadła, do dwóch notek miesięcznie. Nie żebym chciała, po prostu mimo mojej wielkiej chęci nie raz wszystko zmienia się w gruz. Przecież nie jesteśmy idealni i nie możemy mieć wszystkiego.

 W nowym roku życze Wam uśmiechu na twarzy i dużo sukcesów. Nie bójcie się podejmować nowych decyzji i nie patrzcie na zdanie innych. Niech 2018 rok będzie dla Was lepszy od poprzedniego.
 Buziaki Weronika ;*

Komentarze

Popularne posty

INSTAGRAM

FACEBOOK

SNAPCHAT

SNAPCHAT
Follow @weronikastepnik on Snapchat