PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

HAPPY BIRTHDAY FOR MY BLOG!! #ONEYEAR


Jest mi niezmiernie miło poinformować, że minął rok odkąd na blogu pojawił się pierwszy post. Nie potrafie przekazać jakie emocje mi w tej chwili towarzyszą. Jestem tak bardzo szczęśliwa. Przez ten rok bardzo wiele się we mnie zmieniło, wewnętrzenie jak i zewnętrznie. Calkowicie inne podejście do świata w jakim żyje, podążanie za moda i szukanie własnego stylu, to wszystko w przeciągu 365 dni nabrało innego znaczenia. Dziękuje. Dziękuje każdemu z osobna. Dziękuje Tobie, za poświęcenie swojego czasu na przeczytanie tego, mam nadzieję, że robisz to z zainteresowaniem i z chęcią. Jesteś moją największą motywacją do dalszego tworzenia, gdyby nie Ty, nie byłoby mnie tutaj. Nie żałuje żadnej chwili poświęconej dla bloga, chociaż jest to pracochłonne. Robię to, ponieważ to kocham, jak również sprawia mi to  wielką przyjemność. Dopóki są możliwości będę to kontynuować i zapewniam nie odejdę. To początek, dopiero teraz wszystko się zaczyna. Całuję Weronika ;* 


Komentarze

Popularne posty

INSTAGRAM

FACEBOOK

SNAPCHAT

SNAPCHAT
Follow @weronikastepnik on Snapchat