PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

MY FAVORITE BOOKS #1




Nareszcie nadszedł ten czas, gdy mogę się z Wami podzielić moimi ulubionymi książkami. Aktualizacji tego posta pewnie bedzie dużo, ponieważ nie przestaje czytać i co chwle łapie za nowe książki. Uwielbiam powieści o miłości, więc w większości będą dominowały romanse, ale również jako osoba kochająca Harrego Pottera znajdzię się tu troche fantasy. Czytając, zapominam o wszystkim i z każdą przewracaną kartką mam chęć na więcej, jeżeli chcesz poczuć to samo zapraszam poniżej
PS. W tym poście będe dużo używać słów "uwielbiam" i 'kocham", sami wiecie dlaczego.



1.Jak się zaczełą moja miłość do ksiązek? Około 2 lata temu przeczytałam książke, która wniosła w moje życie pewne zmiany. Była to "Hera moja miłość" Anny Ochmirowskiej. Ta ksiązka nauczyła mnie, że mając absolutnie wszystko możemy nie dostrzec, że bliska nam osoba właśnie odchodzi, przez głupote i ciekawość.


2."Hopeless" i "Losing Hope" Colleen Hoover to powieści, w których się zakochałam. Gdy zaczynałam czytać nie miałam poczucia czasu, zaczynałam o 21:00 kończyłam o 04:00 i gdyby nie opadające powieki ze zmęczenia dalej bym kontynuowała, uwież tak się da!

     
3.Nie wiem gdzie i w jaki sposób, ale gdzieś zagłubiłam swoje książki Nicholasa Sparksa. Jest to jeden z autorów, którego ksiązki uwielbiam. Oglądałam chyba wszystkie filmy na podstawie jego powieści, a książek juz kilka przeczytałam."Spójrz na mnie", "Pamiętnik", "Dla Ciebie wszystko", "I wciąż ją kocham", "Najdłuższa podróż", "Prawdziwy cud". Polecam, pomelcam, polecam.



4."Do utraty tchu" Cherrie Lynn. Książka przepełniona miłością. Polecam!


5. Grey, Grey, Grey nie mogło go tu zabraknąć. Czytałam kilka razy i za każdym razem zakochuje się od nowa. Każdy Tom z osobna potrafił mnie tak wciągnąć, że 600-stronowa książkę potrafiłam przeczytac w dzień. Jeśli jeszcze nie przeczytałaś, musisz zacząć!


6."Ugly Love" to następna powieść Colleen Hoover- książka, która potrafi zmienić nasze podejśćie do życia. Zakochałam się w niej. Z całego serca polecam.

7.Jeżeli tak samo jak ja jesteś Potteomaniakiem, przeczytanie książek to rzecz obowiązkowa!


8. "Oskar i pani Róża" Eric-Emmanuel Schmitt


9.Jessica Sorensen "Przypadki Callie i Kaydena", "Ocalenie Callie i Kaydena"


10. "Zostań, jeśli kochasz" "Wróć, jeśli pamiętasz" Gychle Forman


11.Najbardziej motywująca książka jaką kiedykolwiek przeczytałam. Autorka pokazuje jak zmienić niemożliwe w możliwe. "Jesteś Cudem"- powieść, która potrafii podnieść Nas na duchu.



Moja kolekcja wciąż wzrasta, do przeczytania mam jeszcze mnóstwo książek. Jeśli ktoś z Was ma do polecenia jakieś mega wciągające książki piszcie! Chętnie wzbogace się o nowe egzemplarze ;)

Do następniego Weronika.

Komentarze

Popularne posty

INSTAGRAM

FACEBOOK

SNAPCHAT

SNAPCHAT
Follow @weronikastepnik on Snapchat