PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

RED LOOK

Raczej nie jestem osobą, która na każdy temat odpowiada długim referatem, a raczej człowiekiem, który woli rozwiązanie krótko, ale na temt. Naprawdę polubiłam tutaj pisać. Moje teksty nie powstają w chwili kiedy muszą być, tylko wtedy gdy mam wene. Czasem ukazuje się w totalnie nie oczekiwanym momencie, jadąc do szkoły, czy siedząc, patrząc się w ściane i zastanawiając się nad sensem życia. Wiele czynników wpływa na to co napiszę, przeczytana książka lub obejrzany serial, to daje bardzo dużo do myślenia. Lubię zastanawiać się nad wszystkim, nad rzeczami, które zapewne tylko zaśmiecają moją głowę. Lubię patrzeć w przeszłość, chociaż jest to bez sensu, ponieważ wyciągam z niej tylko co raz więcej wniosków, które później analizuje godzinami. Myśle że każdy to robi, wraca do lepszych lub tych nieco gorszych, a zarazem wspaniałych chwil, mam nadzieję, że mnie rozumiesz. Tacy już jesteśmy. Nieidealni dla innych, ale zawsze możemy być idealni dla siebie, do tego potrzeba wiele, poczucia własnej wartości, które teraz posiada tylko garsta ludzi. Nie wstydźmy się rzeczy, które miały na nas wpływ w przeszłości. Żyjmy chwilą, chwilą pokierowaną, tak byśmy nigdy jej nie żałowali. I oczywiście nie zapominajmy się uśmiechać, ponieważ uśmiech jest najpiękniejszym atutem, który każdy z nas posiada ;)

Komentarze

Popularne posty

INSTAGRAM

FACEBOOK

SNAPCHAT

SNAPCHAT
Follow @weronikastepnik on Snapchat