PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

VOGUE POLSKA!


,,Vogue'' wreszcie w Polsce! Czekaliśmy na niego 20 lat, aż w końcu mamy go! Jestem bardzo zafascynowana i dumna, że wreszcie ukazał się nasz wymarzony, z niewiarygodną dawką mody  ,,Vogue Polska''. Czekałam z tym postem aż miesiąc, ponieważ byłam bardzo, ale to bardzo ciekawa jak będzie wyglądał drugi numer i chciałam je porównać. Nie zawiodłam się, obydwa zrobiły na mnie wielkie wrażenie.

Zacznijmy od pierwszego Marcowego wydania. Okładka wzudziła we mnie duży podziw, spodobało mi się to, że pojawiły się na niej jedne z najbardziej rozpoznawanych modelek w Polsce (i na całym świecie), jak również to, że zjęcia zostały wykonane na tle obiektu, który jest kojarzony tylko i wyłącznie z Polską. Anja Rubik i Małgosia Bela sfotografowane przez Juergena Tellera. Na zdjęcia mogłabym tylko patrzeć i patrzeć, są wykonane z największą starannością i perfekcjonizmem.


Gdy zobaczyłam okładke drugiego numeru powiedziałam sobie tylko jedno- wow. Uwielbiam tą sesje Evy Herzigowej, wykonaną przez Chrisa Collsa. Na zdjęcia tak jak i w przypadku pierwszej okładki, mogłabym patrzeć, patrzeć i tak bez końca. Zawsze zachwycały mnie sesje, na których modelka wygląda jak najbardziej swobodnie i naturalnie, wtedy skupiam się na pozie jak i spokoju jaki widnieje na Jej twarzy.


Podsumowując, ,,Vogue'' to najbardziej znany magazyn o modzie na całym świecie, nie mają go jeszcze wszystkie kraje, ale mamy go my. Są zwolennicy jak i przeciwnicy, ja absolutnie jestem za, trzymam kciuki, aby wszystko się utrzymywało i będę sięgać po następne wydania.
,,Vogue Polska''. Brzmi dobrze. Brzmi słusznie.''-Filip Niedenthal

Komentarze

Popularne posty

INSTAGRAM

FACEBOOK

SNAPCHAT

SNAPCHAT
Follow @weronikastepnik on Snapchat